Kui plaanid jääda rasedaks, siis oled tõenäoliselt tüüpiliste soovitustega kursis - hoia tervislikku kaalu, ära pinguta alkoholi ja kohviga üle jne. Ometigi on leidub ka hulganisti soovitusi, mis võivad olla abiks, et rasestumisvõimalust suurendada.

Portaal Health toob ära kuus taolist soovitust!

1. Tõmba karmide treeningutega natuke tagasi

 Trenn on hea, kuid nagu kõige muuga - kusagilt läheb piir! 2012. aastal tehtud uurimus kinnitas, et normaalkaalus naised, kes treenisid nädalas vähemalt viis tundi -nende rasestumine venis. Tasakaal on kõige alus.

2. Loobu vürtsikast tuunikalast

Tasub vältida suurte ja röövkalade söömist. Kui kala on toiduahela tipus, siis võib tema organism sisaldada liialt elavhõbedat. Ja seda seostatakse ka viljatusega.

3. Söö suurem hommikueine

2013. aastal tehtud uurimus näitas, et hommikusöök päeva suurima einena võib tõsta viljakust. Eriti neil, kel on väga ebaregulaarsed menstruatsioonid.

4. Astu samm misjonäripoosist edasi

Levib müüt, et parim poos rasestumiseks on misjonär, kuid teaduslikult ei ole see kinnitust leidnud. Seega -liigu edasi ja proovi kõike, mida hing ihkab katsetada! Olulisem on, et ovulatsiooni eel ja pärast seksiksid.

5. Vaheta libestit

Osad libestid muudavad sperma pääsu munajuhadesse keerulisemaks. 

6. Maga pimedas

Ööpäevarütm on väga oluline ja keha peab mõista, et nüüd on aeg sügavalt magada ja puhata. Seetõttu muretse korralikud kardinad ja sulge televiisor, arvuti.

Unehormoon melatoniin mängib väga olulist rolli ka ovulatsiooni ajal naiste munarakkude kaitsmise eest vabade radikaalide eest. Kui tahad rasestuda, siis kaheksa tundi und pimedas on hädavajalik!

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis