39-aastane Austraalia treener  Belinda Norton-Smith jagab nippe, mida järgides tuleval talvel lisakilod sind piinama ei tule.

Inimesed armastavad kohvikus juua kohvi  või kuuma šokolaadi, kuid selle asemel soovitab treener neil tarbida lihtsalt soojendatud vett, kirjutab Daily Mail.

Mõõda portsjoneid

Võid tunda ahvatlust süüa toitu palju rohkem, kui tegelikult su organism vajab. Treeneri sõnul on see kõige sagedasem põhjus, miks kilod kogunema hakkavad. Ta soovitab kasutada kaht kätt rusikas, et kogust mõõta. Lisaks kogusele soovitab ta jagada toidukorras kuueks, et organism saaks pidevalt energiat ja jaksaks tegutseda. Nii ei teki ka oht, et pikalt söömata tarbid liialt palju toitu.

Kuidas vähendada toidus suhkrut?

Igasugused snäkid ja kuivatatud puuviljad on suhkrust pungil. Nende asemel soovitab Belinda süüa mandleid või paar riisikooki banaani või pähklivõiga.

Joo sooja vett

Kui naudid kohvikus sooje kohvijooke või suisa kuuma šokolaadi, siis Belinda sõnul peaksid valima joomiseks hoopis tavalise sooja vee.

Kiire ja intensiivne trenn

Belinda sõnul piisab 45 minutit kestvast treeningust mõnel korral nädalas.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Kristin Aasma
Telefon 51993733
kristin.aasma@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis