29 kommentaari

H
hõmm  /   00:14, 10. nov 2017
kepiga mammi ja lasta autorooli? oli siis riski väärt? Hea et test õnnelikult läks ja ei juhtunud hullemat( piduri asemel gaasi ja alla ajanud kellegi). Julmalt ütlen aga reaalsus on see.
N
Need kes kiidavad  /   00:09, 10. nov 2017
et kõrges vanuses juhid peaksid edasi sõitma siis mõelgu reaalselt ja vaadaku tänavapilti.
Palju on neid härrasi kes lähvad pikendama juhilube..arstile ütlevad et pole midagi viga aga tegelikult kodus on juba aasta kestnud see jant et ühe käega ei saa lusikat käes hoida,kingapaelu siduda (ostes krõpsuga jalanõud) särginööpe kinni panna (lastes naisel kinni panna) jne. linnas autoga sõidab nagu julge härra ja ei tema jala käi. To on liiklusele ohtlik aga niikaua kui pole midagi tõsist juhtunud siis vuravad edasi
T
teine auto  /   17:46, 8. nov 2017
Noormees,kes filmis,arvab vist tösimeeli,et Tesla on hea auto?Selles autos
ju ei ole mingit innovatsiooni.Köik on kuskilt laenatud.Ja öösel laadimise
ajal vötab voolu nagu oleks kaks viiekilovatist kerist taga 9 tundi.Öösel päike ka ei paista.
Vöibolla ei ole tuult ka.Järgmisel aastal vöetakse eesti suurune territoorium ja kaevatakse
yles,et akukomponentidesse vajalikke elemente saada.Rohelised röömustage,puhas energia on
kohal.
F
fm  /   20:51, 9. nov 2017
Tesla koormus keskkonnale on eluea jooksul (sh valmistamine ja utiliseerimine) ca poole väiksem kui sisepõlemismootoriga auto oma.
M
Mann  /   16:43, 10. nov 2017
Elujooksul pead ehk kolm korda akut vahetama ja selle utiliteerimine ja taastootmine annavad kyll vähe teised numbrid... unustage ära oma elektrisuksud. Tulevik on nii ehk naa vesinikubaasil kulgevad sõidukid! See avastati juba paarkymmend aastat tagasi, kuid teatud äriliste ja poliitiliste mõjutustega seda väga agaralt edasi ei arendatud, kuid nyyd on õnneks jälle ots lahti tehtud :)
M
mnjah  /   11:50, 8. nov 2017
tädi on tore ja terane! Siin ei ole kirjas, kuid kuskilt teisest kohast jäi meelde, et oma juhiloa on ta saanud aastal 1958 - see oli aeg, mil küüditatud hakkasid koju tagasi jõudma. Kui tädi on täna 92 aastane, siis on ta sünniaeg 1925 (vanuselt mu kadunud isa ja ema sünniaastate vahel) ja juhiloa saamise ajal 33 aastane noor naine. Kes sõitsid 1958.aastal ENSVs sõiduautodega?
11:50-le  /   10:06, 13. nov 2017
Juhiluba ei pidanud isiklikku autot tähendama.Juhiluba oli ka minu isal, autot mitte kunagi.
T
Tädi  /   09:13, 8. nov 2017
Tubli aga kas nii äkkilise kiirendusega autot talla vaja ? Tean vanaprouat kes oli ka sõitnud kogu aeg Moskvitsiga ja 90. aastaselt tegi oma esimese avarii kui poisinolgid katsetasid autode eest läbijooksmist. See lõppes vanaprouale üle konnitee sõiduga ja puusse. Jäägu ka see vanaproua oma harjumustega auto juurde s.t. manuaal käigukast ja väiksem kiirus. Edu talle.
K
Kuuuurija  /   20:15, 7. nov 2017
Need Tesla elektrikärud ongi vaheaste elektrilise ratastooli juurde jõudmisel. Natuke nooruslikumale liikumispuudelisele.
N
nojah  /   18:11, 7. nov 2017
See vanaproua on kindlasti parem autojuht kui siin kommenteerivad tattnokad.
R
RAA  /   16:00, 7. nov 2017
On olnud kokkupuuteid paar korda nende raukadest autojuhtidega...ja mitte head.92 a.ei usalda!!
T
tohoh  /   13:06, 7. nov 2017
Äge mammi!
Aga kuidas on lood reageerimiskiirusega, silmanägemisega ja muude autojuhile vajalike kiir-reaktsiooni omadustega?
Ja üldse tervisega?
Infardi- ja insuldiohuga?
Kas selliseid, ohutu liikluse tagamisnõudeid on sel mammil keegi ikka ka kontrollinud?
A
Aga,  /   13:32, 7. nov 2017
võib-olla reageerib kiireminigi, kui mõni noorem pärast tavalist pidu?
A
ab  /   14:05, 7. nov 2017
Nät prillasid polnud ees, noori mehasi näeb järelikult hästi!
@
@ to tohoh  /   14:16, 7. nov 2017
Ta ju rääkis, et kõis alles lube vahetamas ja talle anti load järgmiseks 10-ks aastaks. Selleks peab ka uus tervisekontroll läbitud olema. Ju siis kõik korras.
H
hahaa  /   10:36, 9. nov 2017
Sul vist pole juhiluba, et sa arvad, et seal tervisekontrollis reaalselt midagi ka kontrollitakse? See on arstide raha teenimise koht, peab vist tõesti nt pime olema, et seda tõendit mitte saada.
K
kahju  /   23:55, 9. nov 2017
et meil sellised seadused...et alampiir on (mil juhiload saada) aga ülempiiri pole mil juhiload lõpetada. Vanematel inimestel reageerimis võime väheneb kasvõi ühe päevaga..kasvõi nägemine-kuulmine. Minu 9a lapsele sõideti otsa,kui ületas ülekäigurada.82a mees oli tegemas oma autoga parempööret peateele ja seal siis see pauk käis-reieluu murd, Palju kuulnud et just vanas eas roolikeerajatel pole seda reaksioonikiirust nagu noortematel. enamus vanakesi tudisevad 50alas 40-45ga. mõni eakas paneb 70ga.
N
Nägija  /   23:46, 11. nov 2017
Ei ole veel näinud, et eakad eiravad valgusfoori punast tuld aga kollanokki küll, peaaegu iga päev. Võib olla linnas ei tohigi üle 50 sõita?
T
Tesla...  /   12:37, 7. nov 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   11:52, 7. nov 2017
Mis te räägite ! 75... See pole täna enam mingi vanus ! Varsti ei saa pensilegi enne 75. Proua on täiesti adekvaatne. 60 aastat sõidukogemust. See on ju puhas automaatika. Super proua !
A
ahahaaa  /   14:17, 7. nov 2017
Proua on 92, mitte 75.
T
Taat  /   11:21, 7. nov 2017
Sellises vanuses ei ole rooli asja!
O
olen nõus  /   23:58, 9. nov 2017
vähemalt karmistaks vanakeste autojuhilubade pikendamisel. iga poole aasta tagant arstlikule kontrollile-silma-kuulmise kontroll.+tervise tausta kontroll
M
Maali (põltsa)maalt  /   15:59, 10. nov 2017
Täiest nõus. Invaliidid, kellel kätt või jalga pole otsas, kutsutakse iga aasta oma puuet tõestama, nii nagu oleks oht, et jalg kasvab otsa tagasi... ja 90+ autojuhile antakse load 10 aastaks. Absurd ikka meie riigikorraldus.
Prouale muidugi tervist ja elurõõmu!
K
Kahtleja  /   23:50, 11. nov 2017
Ega vist enne 35 eluaastat ei tohiks ka lubasid anda, suurmalt avariide tegijaid on ikka noormad
7
75 peaks olema piir  /   11:07, 7. nov 2017
et enam rooli taha ei ronitaks
  /   10:59, 7. nov 2017
Väga tubli
K
KINDRAL  /   10:47, 7. nov 2017
SELLISES VANUSES EI TOHIKS AUTOT JUHTIDA.
N
nii on  /   11:07, 7. nov 2017
sellises vanuses ei tohi enam autot juhtida
.
...  /   10:39, 7. nov 2017
Esiteks oli iste madal, nii et naine ei näinud välja ja teiseks võiks peeglid üle kontrollida ENNE sõitma hakkamist!
Memm on tore muidugi.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis