Bright Side toob välja kuus põhjust, miks inimesed sageli kaalus juurde võtavad, kuigi justkui järgivad tervislikku elustiili.

1. Sa ei söö hommikusöögiks piisavalt palju. Korralik hommikueine aitab sul oma valitud dieedile kindlaks jääda.

2. Sa ei kaalu end. Kaalumine on ainus viis, kuidas jälgida, kas oled juurde võtnud. Kaalu end hommikuti tühja kõhuga.

3. Magad liiga vähe või liiga palju. Magades öösel vähem kui 6 tundi või vastupidi – kui uni venib pikemaks kui 9 tundi, hakkad kaalus juurde võtma. Säti oma uneaeg 7-8 tunni pikkuseks. Sellest piisab!

4. Sööd televiisorit vaadates. Hoia telekas ja toit lahus. Lemmikseriaal segab su tähelepanu ning sa ei suuda jälgida, kui palju suupisteid suhu lipsab.

5. Sa sööd lihtsalt liiga palju. Meie kõht saab enamasti täis juba siis, kui pool toiduportsust on söödud. Ometigi sööme alati taldriku tühjaks.

6. Jätad eined vahele. See aeglustab ainevahetust, keha läheb säästurežiimile ja kilod hakkavad kogunema.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis