5
fotot

Kui Euroopas ja Ameerikas kujundab lastemoodi sageli see, mida kannavad parasjagu kuningaperekondade või kuulsuste lapsed, siis Eesti lapsevanemad valivad oma võsukestele riideid hoopis kinolinal toimuva põhjal.

Briti väikesest prints Georgist on saamas ema, hertsoginna Cahterine’i eeskujul tõeline moeguru. Nii nagu tema ema, suudab ka prints vallandada inimestes oma riietega tõelise ostuhulluse, mis on saanud isegi omaette mõiste – prints George’i efekt.

Viimane taoline seik leidis aset mõni nädal tagasi kuningaperekonna visiidil Poola, kus George kandis Hispaania brändi Tizzas kümme eurot maksvat sinise-punasetriibulist triiksärki, mille hullunud vanemad brändi e-poest 24 tunniga ära ostsid. Eestist pärit šoppajaid ilmselt nende seas kuigi palju polnud, sest kuningike laste hilbud jätavad meie vanemad väidetavalt täiesti külmaks.

Kaubamaja kommunikatsioonijuht Anna Ansmitt tõdeb, et staarpaaride lapsed ja välismaa moetrendid üldiselt meie vanemate oste oma mudilastele ei mõjuta.

 „Eestis on lasteasjade ostul suurimaks suunanäitajaks filmid, multikad ja ka Youtube’i kanalid. Nii on viimaste aastate populaarseimateks toodeteks näpuvurrid, multika „Frozen“ tegelastega mängud, nukud, riided, tantsivad koerad või kassid, kooruvad pingviinid ja nii edasi.“

Samas kinnitab ta, et soovi korral saab ka Eestis oma lapsed Euroopa printside või printsessidega sarnaselt riidesse panna.

Jaga artiklit

1 kommentaar

D
Dame Ali  /   20:21, 5. aug 2017
vaadake odavamates poodides ringi - muud ju eriti ei pakuta ka.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis