Miks mõned meist näevad trenniga palju vaeva ja proovivad tuhandeid dieete, kuid ei saa siiski ihaldatud tulemust? Pettumus ja valu, mis tabavad neid, kes hoolimata püüdlustest ei kaota kilosid ega trimmi ihu.

Meie kõigi kehad on erinevad, mistõttu ongi normaalne, et sama toitumine ja trenn ei toimi kõigi puhul, vahendab Go Fit Stay Fit.

Milline trenn ja toitumine sobib sinu kehatüübile?

1.Ristkülikukujuline figuur

Trenn: jõutrenn. See aitab voolida lihaseid ja vöökohta.  Vabaneda kõhurasvast.

Dieet: oluline on korralik hommikusöök ja tagasihoidlik õhtusöök. Rohkem süsivesikuid ja vähem valke.

Pigem vähem või üldse mitte - piim, maiustused, kondiitritooted ja toortoit.

2. Kurvikas tüüp - pirnikujuline

Trenn: aktiivsed spordialad - sealhulgas jõutreening. Õige aeg oleks trenni teha varahommikul või hilispärastlõunal.

Dieet: puuviljad, köögiviljad, väherasvased valgurikkad toiduained.   

Väldi koort, võid, kastmeid, vorstikesi, šokolaadi, pastat, äädikat.

3. Liivakellafiguur

Trenn: igasugune tantsimine. Parim aeg selleks oleks hiline pärastlõuna.

Dieet - rohelised köögiviljad, väherasvane loomne valk, piimatooted. 

Tarbi vähe või väldi: puuvilju, leiba, alkoholi, kohvi ja suhkrut.

4. Õunakujuline figuur

Trenn: aeroobne, mäesuusatamine. Ujumine on suurepärane, sest see vormib su keha ilma liigselt lihaseid suureks pumpamata.

Dieet: taimetoit

Tarbi vähe või väldi: koor, või, vorstikesed ja šokolaad.

Jaga artiklit

7 kommentaari

  /   18:48, 7. okt 2017
Olen banaanikujuline, mis teha?
M
Mann  /   18:04, 7. okt 2017
Lugesin just kõik kommenteerimuse tingimused läbi ja tekkis küsimus, et kuhu jäi minu kommentaar? Jäi arusaamatuks millise punkti vastu ma kyll olen eksinud 😁

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis