Ei jaksa pidevalt trenni teha ja toitumist jälgida? Võibolla on sulle abiks need soovitused, mis aitavad su kehal toidust saadavaid vitamiine ja energiat maksimaalselt ära kasutada.

The Sun jagab kuut nippi, mis aitavad vähendada kaloreid sinu toidus, kuid ei jäta sind nälga!

1. Valmista pastat nagu itaallased.

Ära keeda pastat liiga pehmeks, vaid jäta see al dente, sest nii vabaneb energia pärast söömist väidetavalt aeglasemalt.

2. Hommikuhelvestele lisa apelsinimahla. Kui helvestele on lisatud rauda, siis aitab just see mahl su kehal neid paremini omandada

3. Söö keskmiselt küpseid banaane.

Annab küll kaloreid, kuid täidab ka kõhtu. Sama ei saa väita kaloririkaste küpsiste kohta ...

4. Söö eilsest jäänud pastat. Usud või mitte, aga see annab värskelt valmistatud vähem kaloreid! 

5. Vali konserveeritud oad.

6. Vaheta tavaline kartul maguskartuli vastu.

Saad rohkem C-vitamiini ja lisaks ka E-vitamiini.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis